piątek, 22 kwietnia 2016

Co Cię czeka po "trzydziestce" - 15 istotnych spraw, o których musisz wiedzieć


Tak, stało się. Dziś przekraczam magiczną granicę. Od dziś w rubryce WIEK wpisuję sobie liczbę 30. I jak się z tym czuję? Czy staro? Nieee. I mam nadzieję, że tak zostanie. Chociaż moje dziecko robi wszystko, żebym poczuła się bardziej ekhm dojrzała. Niedawno uraczyło mnie już tekstem "mamuuuś, trzydzieści lat to dużo, ale nie martw się, dziadzio ma więcej". Po czym zapytało, czy jak byłam mała to tramwaje były ciągnięte przez konie...

Dziś, w moje 30 urodziny (wooow, jak to brzmi) postanowiłam napisać o kilku sprawach, z którymi wiąże się ten piękny wiek - niektóre z nich należy oczywiście traktować z przymrużeniem oka ;)

1. Kiedy byłaś "dwudziestką", czułaś, że dorastasz i dojrzewasz do tego, żeby mieć trzydzieści lat. Gdy będziesz "czterdziestką", będziesz marzyć o tym, żeby mieć znów trzy dyszki. Podsumowując - bycie trzydziestką jest idealne!

2. Masz 30 lat - jesteś prawie w połowie drogi do otrzymywania świadczeń emerytalnych! Wspaniałe, prawda?

3. Możesz także rozpocząć odliczanie do kryzysu wieku średniego. Tik tak tik tak...

4. Wiesz co, tak naprawdę to przestań przejmować się swoim wiekiem. Będziesz mieć wystarczająco dużo innych problemów po przekroczeniu trzydziestki.

5. Bycie trzydziestką to czas, kiedy w oczach nastolatków i dwudziestek jesteś dorosłą osobą i jednocześnie młodziakiem wśród dorosłych, którzy mają 40 i 50 lat.

6. Po 30 nie będziesz widziała na Facebooku niczego innego poza zdjęciami młodzieży.Pewnie nie możesz się już doczekać...

7. 30 lat to moment, kiedy jesteś na tyle stara, żeby zrozumieć czym są poważne życiowe obowiązki, ale jeszcze na tyle młoda żeby wymigać się od odpowiedzialności za niektóre z nich.

8. Tak naprawdę to nic się nie zmienia po przekroczeniu trzydziestki. Noo, może oprócz tego, że krem nawilżający zamieniasz na krem przeciwzmarszczkowy.

9. Trzydzieści lat to dobry czas, żeby przestać martwić się tym, co minęło a zacząć cieszyć się tym, co przed Tobą.

10. Życie jest zbyt krótkie, żeby siedzieć i liczyć lata. Po prostu się nim ciesz i zbieraj fantastyczne wspomnienia!

11. Trzydzieste urodziny to doskonała pora żeby robić to, co TY kochasz a nie to, co zachwyci innych.

12. Kiedy masz 30 lat, nie jesteś ani za młody ani za stary. Jesteś w sam raz :)

13. Po 30 mniej imprezujesz. I już nikt nie wyciąga Cię na siłę na całonocny rajd po klubach. W końcu masz dobre wymówki - praca, dzieci, obowiązki domowe. Młodzież zarywa noc imprezując a Ty... spędzasz spokojny wieczór z kubkiem dobrej herbaty i książką.

14. Może i Twoje ciało osiągnęło wiek 30 lat, ale i tak wyglądasz jak dwudziestka (co świadczy o tym, że Twoja uroda nigdy nie dogoni swojego wieku ;))

15. Dwadzieścia, trzydzieści, czterdzieści - a kogo to obchodzi??? Dopóki będziesz mieć pozytywne nastawienie, życie zawsze będzie coraz lepsze :)



A poniżej kilka zdjęć z imprezy niespodzianki, którą zgotowała mi rodzina wraz ze znajomymi. Dobrze widzicie, w trzydzieste urodziny bawiłam się w basenie z kulkami ;) Można? Oczywiście, że tak.

Czy ja wyglądam na tyle lat? ;)
Sistars

Sistars ponownie (podobno jesteśmy jak Anna i Elza, ciekawe, którą jestem)
Czyż nie jest to idealne miejsce na urodziny? :)



Przy okazji baaardzo dziękuję restauracji IVO Italian w Lublinie za wyrozumiałość i świetną obsługę w czasie przyjęcia :) A lokal polecam zwłaszcza rodzicom - można spokojnie jeść posiłek i obserwować na wielkim telewizorze, co robią w sali zabaw nasze dzieciaki.

6 komentarzy:

  1. Mieszane te punkty. Nie tak dawno przekroczyłam 30tkę, ale jeśli chodz o moje podejście to dotyczą mnie te pozytywne punkty

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny wiek! Trzydziestka Życzę samych wspaniałości od życia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego!! Sto lat :) 30tka to super wiek, zgadzam się ze wszystkim co wymieniłaś. Swoją droga ja mam tak, że zupełnie nie czuję się jakbym miała 31 lat. Mentalnie czuje się od kilku lat na 25-26 lat ;-) i dobrze mi z tym! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie już blizej do czterdziestki niz trzydziestki, ale......nigdy nie miałam problemu z wiekiem, nie myśle o nim :) Robię to co lubię i to na co mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoraj oglądałam zdjęcia z wakacji, na których byłam 4 lata temu. I wiem, że się zmieniłam od tam tej pory, ale nadal wszyscy myślą, że mam 20 lat. Tylko na pewno więcej w głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W lipcu będę miała 26 urodziny. Przeraża mnie wizja 30 (coraz bliżej...)
    Już teraz słucham pytania kiedy dziecko itd. po 30 pewnie będzie jeszcze gorzej...a ja po prostu nie jestem gotowa...może nigdy nie będę?!

    Moja praca odbywa się głównie na FB, więc już teraz widuję samą młodzież :P

    OdpowiedzUsuń