poniedziałek, 30 maja 2016

Jak dobrze być kobietą ... - relacja ze spotkania


Niedawno miałam przyjemność uczestniczyć w spotkaniu motywacyjnym Jak dobrze być kobietą, które odbyło się w Krakowie. Kilkanaście blogujących kobiet spędziło czas biorąc udział w ciekawych warsztatach, które miały dać nam motywacyjnego kopa do dalszego działania i przypomnieć, że każda z nas ma swoje potrzeby, marzenia i cele :)

Wszystko miało miejsce w Restauracji Fresh & Fun, którą polecam wszystkim rodzicom wybierającym się na posiłek razem ze swoimi pociechami. Znajdziecie tam smaczne jedzenie a Wasze dzieci będą mogły pobawić się na placu zabaw.




Organizatorki zadbały o to, żebyśmy mogły jak najwięcej skorzystać ze spotkania i zapewniły nam interesujących gości.

Pierwszym z nich był Pan Robert Rojek z Klubu Eurocash, który podzielił się z nami wiedzą na temat zarządzania finansami a także przedstawił grę planszową Eurocash.



Następnie miałam okazję wziąć udział w inspirującym i motywującym warsztacie poprowadzonym przez trenerkę i coacha Monikę Perdjon. Głównym tematem były wartości, którymi kierujemy się w życiu a także te, które są dla nas ważne, ale spychamy je na dalszy plan. Bo bardzo ważne jest, żeby w naszym życiu znaleźć miejsce też na takie małe przyjemności :)




Skoro mowa o drobnych przyjemnościach - na spotkaniu znalazł się też czas i na nie. Organizatorki przedstawiły nam firmę Colway International, z którą współpracują. Produkuje ona kosmetyki zawierające naturalne składniki - bez parabenów czy też niebezpiecznych SLS. Nie był to "suchy" wykład, ale prezentacja, w czasie której każda z nas mogła skorzystać z zabiegu nawilżająco - rewitalizującego na twarz lub dłonie (a dokładniej wykonać taki zabieg sama:)). Ja, ostrożna w używaniu nowych kosmetyków, wybrałam pielęgnację dłoni, które były bardzo zniszczone i wysuszone. Okazało się, że kosmetyki nie dość, że mnie nie uczuliły, to sprawiły, że moja skóra była bardzo miła w dotyku - nawet w drodze powrotnej miziałam się po rękach ;)






Spotkanie zakończył pokaz makijażu wykonany przez wizażystkę Justynę Pakuła JP-Make-up-Artist. Przekazała nam wiele cennych porad dotyczących wykonywania makijażu. Bardzo odpowiadało mi to, że każdy swój krok, każdą kreskę i zastosowane akcesoria dokładnie opisywała, dzięki czemu wiem, jak i kiedy ich używać. No i makijaż, który wykonała... profesjonalny i elegancki :)







Podsumowując, było to interesujące i przede wszystkim miłe spotkanie, dzięki któremu mogłam na spokojnie (bez "mamuuuś, mamuuuś") wysłuchać ciekawych prelekcji, przyjrzeć się swoim wartościom i celom życiowym oraz poznać bardzo fajne dziewczyny. Mogę z czystym sumieniem stwierdzić, że z warsztatów wyszłam z przekonaniem, że DOBRZE BYĆ KOBIETĄ :)



Spotkanie zorganizowały:
Klaudia z bloga Niezłe Ziółko
Ania z bloga Codzienność Nasza
Agnieszka z bloga My Lifstyle

Pozostałe uczestniczki spotkania:
Lidia z bloga Retromoderna
Agnieszka z bloga Ogródek Talentów
Sylwia z bloga Matczysko 
Magdalena z bloga Madziof 
Ania z bloga Smaki Macierzyństwa 
Patrycja z bloga Mama daje radę

Zdjęcia robiła nam Marta Wiatr 

Patronat medialny spotkania: Mamo Pracuj 

Partnerzy spotkania: Dr Barbara, Publicat S.A., Poczta Kubkowa, Kol-Dar, Q-Box, Projekt Planner, Bellove Moments




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz