środa, 23 września 2015

Gabowe Teksty


1. 
Gaba, która chce zostać piosenkarką (operatorem koparki i motorniczką też chce być) organizuje dla nas domowe koncerty. Pewien występ okazał się specyficzny, ponieważ artystka śpiewała w niezrozumiałym dla nas języku.

- Gaba, po jakiemu śpiewasz?
- Po gabieńsku. - odpowiedziała córka z miną mówiącą "no to chyba jasne, nie?"

2.
Cała nasza trójka uwielbia grać w gry. Ostatnio wybór padł na Memo. Przyznam się bez bicia, że z góry wiedziałam o swojej przegranej, gdyż w Memo moja córka mnie po prostu miażdży ;) Ulubione Memo jest z dinozaurami i dla mnie wszystkie są takie same :P

Zagaduję więc do Gaby:
- Słyszałam od Taty, że ty dobra jesteś w Memo.
- Tak. Bo to trzeba mieć dobry móżdżek.
- A myślisz, że ja mam dobry móżdżek?
- Taaak... (chwila namysłu) ale go nie używasz za bardzo. - z powagą oznajmiła córka.

No i mnie dziecko podsumowało... Chyba poproszę ją o korepetycje, jak używać móżdżku ;)

3.
Kontynuacja sytuacji z grą w memo. Gaba oczywiście wygrała.
Pytam ją:
- Gabrysia, jak ty to robisz, że wszystko pamiętasz?
- Mam w głowie pamiętnik. - powiedziała z miną eksperta.
- Co to jest?
- To taka rzecz w głowie, w której wszystko się pamięta.
Pokazała nawet, w którym miejscu dokładnie jest ten "pamiętnik" - mamy go w okolicach czubka głowy :)

Patrzcie jak to sobie ta mała czteroletnia główka ogarnęła. Uwielbiam z nią rozmawiać :)

9 komentarzy:

  1. Bystrość małych umysłów jest zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha cudowne. Nie mogę się doczekać, kiedy Hanka zacznie tak gadać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czasem będziesz miała dość tego, że gada i gada :P

      Usuń
  3. Uwielbiam takie dziecięce teksty.. zapisuj... zapisuj jak najwięcej, będą cudną pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są takie dziecięce teksty, czasem potrafią niezłe człowieka zaskoczyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. moja jedenastoletnia siostra pewnego razu zwróciła mi uwagę gdy wieczorem zajrzałam do lodówki:
    - nie jedz na noc, będziesz gruba!
    - już jestem
    - nie jesteś, bo masz większe cycki niż brzuch :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozdrawiam w języku Gabieńskim piosenkarkę! : )

    OdpowiedzUsuń